Cel kursu:
Ponadto program zawiera niezbędne minimum z zakresu prawa administracyjnego, ze szczególnym ukierunkowaniem na obecne możliwości korzystania z dostępu do aktów prawnych w Internecie. Zadbaliśmy także o praktyczne zajęcia z obsługi urządzeń techniki biurowej oraz ćwiczenia w sporządzaniu dokumentów, także z użyciem komputerów i inne opisane ponżej.
Absolwenci kursów prowadzonych przez Consulting and Training Institute cieszą się dobrą opinią wśród pracodawców.
Ramowy program kursu (można zapisywać się na wybrane moduły)
ELEMENTY PRAWA ADMINISTRACYJNEGO – 12 godzin
- administracja publiczna, prawo administracyjne, podstawowe pojęcia
- źródła prawa administracyjnego
- akt administracyjny
- postępowanie administracyjne
- sądowa kontrola decyzji i postanowień
CZYNNOŚCI BIUROWE, REDAGOWANIE PISM, RAPORTÓW – 12 godzin
- Redagowanie pism i listów, pisanie raportów – praca na komputerze
- Obieg przebiegu informacji wewnątrz kancelarii, biura, instytucji…
- Przyjmowanie i wysyłanie informacji
- Opracowywanie informacji na potrzeby przedsiębiorstwa, np. szefa (sprawozdania, zestawienia, plany)
FUNKCJONOWANIE SEKRETARIATU, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ARCHIWIZACJA AKT OSOBOWYCH – 20 godzin
- Czynności kacelaryjne – 8 godzin
- Ochrona danych osobowych i archiwizacja akt osobowych – 4 godziny
- Obsługa urządzeń biurowych – 8 godzin
przedmiot obejmuje zajęcia praktyczne z obsługi urządzeń biurowych, m.in. projektory multimedialne, rzutniki pisma, telefony- w tym obsługa połączeń wewnętrznych, przekierowania połączeń itp., automatyczne sekretarki, telefaksy, skanery, drukarki, kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjne, bindownice i inne sposoby oprawy dokumentów.
ZASADY EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI – 10 godzin
- Umiejętności komunikacyjne
- Podstawowe reguły wpływu społecznego
- Własne zasoby w budowaniu relacji z klientem
- Optymalizacja kontaktu z klientem
- Radzenie sobie z trudnym klientem
- Komunikacja werbalna i niewerbalna
- Asertywność
KULTURA ZAWODY, ORGANIZACJA PRACY – 10 godzin
- Zarządzanie czasem i skuteczna organizacja pracy
- Ustalanie priorytetów
- Kultura zawodu
- Mój wizerunek
- Elementy wizażu
Łącznie: 64 godziny
Zadania zawodowe w ujęciu ogólnym
Zadania zawodowe:
- organizowanie przepływu informacji między szefem a różnymi jednostkami instytucji
- pomaganie kierownikom jednostek, innym pracownikom i klientom w uzyskiwaniu informacji natury organizacyjnej lub administracyjnej
- kompletowanie, kontrolowanie i porządkowanie aktów prawnych i dokumentów
- przepisywanie korespondencji, sprawozdań z brudnopisów na komputer
- zajmowanie się przychodzącą i wychodzącą pocztą: rozkładanie, zapisywanie i rozdzielanie poczty
- pomaganie w organizowaniu spotkań klientów z szefem
- weryfikowanie propozycji spotkań klientów z szefem, a w razie potrzeby odwoływanie ich i zapisywanie nowych terminów
- obsługiwanie gości (klientów) zaproszonych do szefa na spotkania, konferencje, narady (przygotowanie i rozdawanie potrzebnych materiałów, stemplowanie delegacji, podawanie napojów)
- sprawowanie nadzoru nad zakupami bieżącymi materiałów kancelaryjno-biurowych
- udzielanie informacji telefonicznych lub bezpośrednich osobom zainteresowanym kontaktem z dyrektorem, prezesem…
- obsługa telefonów, telefaksów, kserokopiarki
- prowadzenie listy adresowej, pocztowej, telefonicznej
- dbanie o wystrój gabinetu szefa i kancelarii
Dodatkowe zadania zawodowe:
- pełnienie funkcji sekretarki/sekretarza biura, urzędu…
- pełnienie funkcji asystentki/asystenta zarządu, dyrektora…
Forma kształcenia
Dokument końcowy
Zaświadczenie o ukończeniu kursu (MEN)
oraz certyfikat CTI
Cena
- 640zł od osoby
- grupy zorganizowane – do uzgodnienia
- zniżki! Specjalna cena dla słuchaczy Prywatnej Policealnej Szkoły nr 32 w Krakowie oraz dla studentów Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie, jak również dla osób, które uczestniczą w kolejnym kursie CTI odpowiednio po 100zł taniej!
Zapisy
Przyjmujemy zgłoszenia telefoniczne, listowne, e-mailem, można także podejść osobiście, jak wygodniej zapraszamy!
System wieczorowy, weekendowy, dzienny do wyboru. Zajęcia rozpoczynamy niezwłocznie po zebraniu grup, decyduje kolejność zgłoszeń.
Miejsce
Consulting and Training Institute Sp. z o.o. – Kraków ul. Wrocławska 8A lub ul. Św. Filipa 17, lub miejsce wskazane przez uczestników (w przypadku grupy, co najmniej 10-osobowej)
Materiały dydaktyczne
Opracowania osób prowadzących zajęcia: skrypty, prezentacje, ćwiczenia w formie case study.
Dalsze podnoszenie/ uzupełnianie kwalifikacji
W ramach grupy edukacyjnej CTI prowadzimy szereg zajęć dydaktycznych w różnych formach, zatem każdemu chętnie doradzimy jak kształtować ściekę rozwoju zawodowego.
Chociażby w ramach samej oferty szkoleniowej grupy CTI istnieje szereg możliwości doboru programów szkoleń do sylwetki zawodowej, kształtowanej pod kątem oczekiwań uczestnika. Zapraszamy na konsultacje.
Szkolenia związane tematycznie z kursem Sekretarka- asystentka
Kliknij —> Sekretarka asystentka ze specjalizacją kadry i płace – 176 godz.
Kliknij —> Kadry, płace (certyfikowany specjalista – 120 godz.)
Kliknij —> Pakiet MS Office lub wybrane moduły
Kliknij —> Podstawy obsługi komputera
Kliknij —> Projektowanie interaktywnych stron www
Kliknij —> Przeglądanie stron internetowych i komunikacja
Kliknij —> Efektywne określanie potrzeb szkoleniowych
Kliknij —> Język angielski dla pracowników administracyjnych, sekretarek i asystentek
Kliknij —> Inne kursy i szkolenia